Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як дитина навчилась сприймати досить великі числа і закріпила навички роботи з розрядами, час тренуватись у виконанні, власне, математичних дій з трицифровими числами. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься математичний приклад, що містить дію додавання. На кожному етапі доданками слугують різні числа, але завжди – трицифрові, тобто учень працює вже з сотнями. Важливо, що йде мова не просто про такі легкі для сприйняття числа, як «200» або «500», де треба додавати тільки перші цифри, а далі – лише дописувати два нулі. Натомість у цій вправі учень зіштовхнеться з дійсно складними числами, де кожен розряд виражений певною цифрою, наприклад, треба до «347» додати «583». Саме тому використовується додавання у стовпчик: якщо раніше дитина тільки знайомилась з такою формою подачі інформації, то тепер вона дійсно необхідна, адже тільки додавання по розрядах може бути ефективним, коли учень тільки-но вчиться додавати такі великі числа. Секрет додавання у стовпчик полягає у тому, що починати треба з одиниць. Якщо сума одиниць більша за «9», то цифру з розряду одиниць суми треба записати, а одиничку (розряд десятків) – треба запамʼятати, щоб потім додати до суми цифр відповідного розряду. Коли учень записує число, яке є сумою двох доданків, під пряму лінію, що використовується замість знаку рівності, то проходить на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.1
Додавання трицифрових чисел у стовпчик
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування