Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Досить добре володіння одиницями виміру часу дає безліч можливостей краще цим часом розпоряджатися, зокрема це стосується можливості створювати собі розпорядок, тобто будувати індивідуальний графік часу. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з одним із форматів створення такого графіку. Перед учнем зображено числову пряму, яка за своєю природою є способом викладення годин і часу. Кожен відрізок на ній – певна кількість годин. Деякі відрізки мають спеціальні позначення – це означає, що у цю годину відбувалось дещо з персонажем, якому цей графік часу належить. Події підписано, тож учень легко знайде проміжок, де саме персонаж читає книгу або пʼє чай. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб не просто знайти ту чи іншу подію, а вказати саме час, коли вона відбувалась. Кожен розділ прикріплено до своєї цифри. Вона й означає годину, коли відбувалась ця подія. Під графіком є кілька варіантів відповідей, і дитина обирає той, який вважає правильним, аби перейти після цього на наступний етап завдання. Кожен рівень супроводжується додатковими ілюстраціями, на яких зображується герой, про якого йде мова у завданні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.12
Графік часу
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування