Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Використовувати графік часу можна по-різному. Здебільшого, звісно, це роблять з метою оптимізації власного розкладу, щоб дійсно ефективно проводити час, мати свій розпорядок дня і завжди всюди встигати. Але прослідкувати за часом можна по-різному, зокрема через графік часу можна відслідкувати, коли саме персонаж виконував ті чи інші дії. У ході виконання цього завдання дитина робитиме саме це. На екрані перед учнем міститься зображення графіку часу – вже знайома дитині числова пряма, де кожне ділення на ній – певна година. Деякі з них позначені записами про те, що саме персонаж, якому належить цей графік, робив у відведений час. У завданні, яке сформульовано над графіком, задається питання про те, чим саме займався цей персонаж о певній годині. Учню залишається просто знайти цей час на графіку, подивитись, як саме він підписаний та обрати відповідний варіант з-поміж інших під цим графіком. Завдання дуже легке, але насправді воно відіграє велику роль у створенні цілісного сприйняття часу і можливості по-різному використовувати графіки і розклади. А наявність додаткових персонажів, про чий розклад і йде мова, тільки підсилює цікавість вправи, адже додає інтерактивності через роботу з додатковими образами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.13
Коли сталася подія
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування