Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У цьому віці дитина вже має досвід роботи з грошима, тому ця вправа йде трохи далі, ніж просто знайомство з гривнями чи копійками. У ході виконання цього завдання дитина буде лічити досить значні суми, які будуть складатись з грошей обох типів, як з паперових банкнот, так і з монет. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься зображення грошей. Учень має проаналізувати цей малюнок, після чого порахувати загальну суму, яка на цьому рівні є в наявності. Учень вже знає, як рахувати гроші: дивитись треба не на кількість самих монет чи купюр, а на цифри, які позначають номінал. Учень сумує їх (оскільки мова йде про сотні, то опрацьовувати дитині доведеться трицифрові числа – і все це подумки, без цифрового прикладу). Важливо, щоб дитина не забувала: кожна сотня копійок – це одна гривня. Під зображенням грошей міститься кілька гаманців. Кожен підписано цифрами – це кількість грошей, яка там знаходиться, дитина серед них обирає той єдиний гаманець, гроші в якому за кількістю співпадають з сумою, яку нарахував учень за ілюстраціями зверху. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання. Там на нього чекатиме нова сума грошей та інші гаманці.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.1
Лічба копійок та гривень
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування