Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Одиниці виміру використовуються здебільшого для кращого вивчення того чи іншого обʼєкта, для повноти знань про його фізичні властивості та характеристики. Але також одиниці виміру чудово підходять і для виконання математичних дій. З одного боку в цьому є суто академічний інтерес, адже додаючи та віднімаючи різні одиниці, учень має подумки їх переводити між собою, що складніше, ніж просто робота з цифрами, а відтак – і корисно. З іншого боку це корисно і в практичному плані, адже дитині доведеться в житті і віднімати, і додавати вагу чи довжину, коли вона буде робити виміри або просто купуватиме овочі в магазині. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходитиметься математичний приклад, елементами якого є одиниці виміру з цифровими позначеннями. Наприклад, треба додати «5 кілограмів 500 грамів» та «4 кілограми 650 грамів». Щоб правильно виконати цю математичну операцію, дитина згадує, що в одному кілограмі тисяча грамів, а відтак, якщо грамів буде більше тисячі, то до кілограмів треба додати відповідну цифру. Коли учень знаходить і вводить відповідь у порожні клітинки (які належать кожна своїй одиниці виміру), то проходить на наступний етап до аналогічного прикладу, але дія в ньому може бути інша і тим паче – одиниці виміру.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.10
Математичні дії з одиницями вимірювання
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування