Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ще один спосіб ілюстрації природи дії множення – числовий промінь. Як вже знає дитина, множення – це коли певну кількість предметів «беруть» певну кількість разів. Числовий промінь – вдала ілюстрація такої дії. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення нового такого променя. Першим його щаблем завжди є нуль. Другим є, власне, число, яке «беруть», а кількість своєрідних кроків (які виражені кривими, що рухаються від однієї цифри до іншої) виражає те, скільки разів. Зупиняється рух кривої на певній цифрі. Під числовою прямою є цифровий приклад з дією множення, де відомими є добуток та один з множників, той, який позначає число цих кроків, або той, який їх відміряє. Останньою цифрою на промені є та, на якій закінчується крива, і вона ж знаходиться у цифровому прикладі на місці добутку. Учню залишається здогадатись, що числа, які грають роль множників, – це число кроків та перша цифра після нуля, адже всі ці кроки мають даний розмір. Якщо множниками є числа «7» та «5», і на промені видно, що останньою цифрою (і добутком) є число «35», а кроків було зроблено саме пʼять, значить, першим числом є сімка. Адже для того, щоб результатом множення була саме цифра «35», треба, що цю сімку пʼять разів додавали саму до себе.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.8
Множення за числовим променем
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування