Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У дробів є цікава властивість. Не дивлячись на те, що два дроби можуть складатись з абсолютно різних чисел, вони, тим не менш, цілком можуть бути однаковими за значенням. Це можливо тільки тоді, коли зберігаються пропорції між ними і чисельник першого відрізняється від чисельника другого точно так само, як знаменник першого відрізняється від другого. Як це пояснити? Справа в тому, що будь-який дріб – це одиниця, просто розділена на певну кількість частин. Якщо, скажімо, одиницю розділити навпіл, то виходить, що у знаменнику буде число «2», а у чисельнику – «1», адже з двох частин одиниці «береться» одна, тобто половина. Якщо ж одиницю розділити на чотири частини, але «взяти» з них дві, то виходить, що і у цьому випадку одиниця ділиться навпіл, адже «забирають» половину. Таким чином обидва описані вище дроби однакові за значенням. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься впізнавати такі випадки. На екрані перед учнем знаходиться ряд дробів, кожен зі своєю ілюстрацією, яка виповнена у знайомому дитині форматі: коло розділене на певну кількість сегментів, яка відповідає числу знаменника, і деякі з цих сегментів виділені в інший колір – за числом чисельника. Дитина має, керуючись описом однакових за значенням дробів знайти такі випадки серед ряду і виділити їх. Іноді між зафарбованими сегментами є певний проміжок білих, тож учню доведеться бути уважним, аби правильно прочитати дріб.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Однакові за значенням дроби
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування