Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина частіше за все, звикла, що знак рівності передує порожній клітинці, в яку треба вписати результат математичного прикладу. Проте насправді цей знак використовується і як «буквальний» символ, щоб показати рівність між двома прикладами, які мають різні складники. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з такими парами прикладів. На кожному етапі вправи перед учнем міститься нова така пара. Між ними є знак рівності, який стверджує, що обидва приклади дають однаковий результат. Учню залишається перевірити, так це, чи ні. Зробити це можна тільки одним способом: виконавши обидві математичні дії. Отже, дитина на кожному етапі виконує ділення двічі – по одному разу для кожного виразу, але при цьому завдання побудоване так, що ділення є лише інструментом, а не метою. Ціль дитини – виявити, чи правильно між прикладами стоїть знак рівності. Такий формат подачі інформації не тільки урізноманітнює виконання дитиною вправи, які присвячені темі ділення, а й показує, як володіння цим вмінням може стати у нагоді для інших цілей. Результати прикладів дитина нікуди не записує. Вирішивши перший вираз, учень має запамʼятати відповідь на нього, аби порівняти з часткою, яку учень знайде у другому прикладі. Це стимулює памʼять та увагу дитини, які треба просто натиснути на «так» чи «ні», відповідаючи про доцільність знаку рівності на кожному конкретному етапі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.11
Перевіряємо рівняння
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування