Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо розглядати множення предметно, то виходить, що перший множник – це група предметів, яких є певна кількість, а другий – це число таких груп. Отже, коли «6» множать на «4», це значить, що, наприклад, ящики, в кожному з яких по шість яблук, беруть в магазин у кількості чотирьох штук. Відтак множення можна легко перевірити додаванням, принаймні поки числа відносно невеликі. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься приклад з дією множення. Його треба розвʼязати, вписавши у порожню клітинку після знаку рівності добуток. Але окрім цього учень також має вибрати з-поміж кількох прикладів з додаванням, які є під дією множення, такий, яким можна перевірити правильність добутку. Скажімо, якщо у прикладі з множенням треба «3» помножити на «4», то, керуючись описаною вище логікою процесу, у вигляді додавання це можна представити таким чином: чотири цифри «3», між якими знак «плюс». Адже другий множник – це і є кількість разів, яку перший множник треба додати самого до себе. Відтак учень, виконуючи цю вправу, не тільки вчиться перекладати дію множення на дію додавання, а й починає краще розуміти взаємозвʼязок чисел і користь від множення. Адже ця дія значно пришвидшує знаходження загальної кількості умовних обʼєктів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.2
Перевірка множення 2,3,4,5,10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування