Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа, як і низка минулих, присвячена перевірці дії множення через дію додавання. Проте вона відрізняється від всіх попередніх, причому в двох аспектах. По-перше, цього разу дитина буде перевіряти не один приклад, а два. По-друге, в обох прикладах є спільний множник. Це головна особливість. Як вже знає учень, суть процесу множення у тому, що групу умовних обʼєктів треба взяти певну кількість разів. Число цих обʼєктів у групі – це перший множник, а число разів – другий. Відтак, якщо перший множник представити як доданок, то другий – це кількість разів, які це число додається саме з собою. На екрані перед учнем на кожному етапі нова пара прикладів з множенням. Один з множників спільний. А тому розмір доданка для всіх варіантів прикладів з додаванням (які знаходяться під виразами з множенням і використовуються для перевірки) однаковий. Змінюється тільки кількість цих доданків. Учню, щоб знайти правильні варіанти перевірки, треба просто знайти ті приклади, де кількість доданків співпадає з другим множником. І це треба зробити для обох прикладів, що знаходяться зверху. Коли учень це зробить, а також, власне, виконає дію множення, то пройде на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.12
Перевірка прикладів до 12
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування