Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Послідовність утворюється за різними ознаками. Досі дитина утворювала послідовність обʼєктів, керуючись їхньою формою, кольором. Цього разу учень буде утворювати послідовність, яка базується на розмірі обʼєктів, що є її складовими елементами. Цікаво, що у ході виконання цього завдання дитина також буде використовувати й досвід, який вона отримала раніше, наприклад, утворюючи обернену послідовність. робити це дитина вже вміє: необхідно зробити так, щоб елементи двох предметних рядів не співпадали, тобто щоб під квадратами одного розміру були квадрати іншої величини. Якщо у послідовності парна кількість обʼєктів, то за парами і варто орієнтуватись дитині: великі з малими міняти місцями, пари однакових за розміром фігур переміщувати так, щоб вони не знаходились під такими ж великими обʼєктами. Якщо ж фігур у послідовності непарна кількість, то та, яка знаходиться в самому центрі, може бути використана як вісь. Аналогічну за розміром фігуру можна помістити під неї, а от всі інші треба змінювати. Коли дитина створить послідовність, яку треба (яку саме – вказано у завданні), то пройде на наступний етап завдання, де будуть інші обʼєкти різного розміру. Їхня форма та колір прицьому будуть однаковими, тож саме розмір – єдиний критерій для створення послідовності у цьому завданні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ц.8
Послідовність за розміром
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування