Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Належність геометричної фігури до певного виду визначається співвідношенням та кількістю кутів та сторін. Проте, як відомо дитині, фігури можуть знаходитись в різних позиціях. Це не впливає на сутність фігури, але зміна їхнього положення сама по собі має пряме відношення до геометрії. У ході виконання цього завдання учень знайомиться з поняттями руху, повороту та переміщення. В усіх трьох цих випадках відбувається зміна початкового положення геометричних фігур. На екрані перед учнем міститься зображення двох геометричних фігур. Вони однакові за формою, але між собою відрізняються за положенням. Учень аналізує те, що бачить, після чого обирає, який саме тип зміни положення виконали з фігурою. Неважливо, яка з них є початковою. Якщо, скажімо, вони дзеркально відображаються, то знаходяться в однаковому положенні відносно одне одного. Коли учень обирає один з тих варіантів, які розміщенні під зображенням, то проходить на наступний етап, до нових фігур. На кожному етапі будуть нові фігури, інші зміни їхнього положення. Учню також варто звернути увагу на те, що фігури знаходяться на тлі клітинок на подобі аркушу зошиту. Це для того, щоб було простіше зрозуміти, наскільки відрізняється положення фігур між собою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.8
Поворот, переміщення, рух
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування