Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа дозволяє дитині використати той досвід, який вона здобула, виконуючи минуле завдання. У ході виконання цієї вправи учень шукатиме невідомий множник. Взагалі для цього є своє правило, тотожне з аналогічним правилом для додавання: для знаходження невідомого множника треба добуток розділити на відомий множник. Але наразі, поки учень ще не знайомий ані з діленням, ані з цим правилом, використовуватиметься ілюстрація. На екрані перед учнем міститься математичний вираз – новий для кожного етапу завдання. Замість цифр там малюнки однакових обʼєктів. На місці одного з множників – порожня клітинка. Учень бачить, скільки предметів входить до складу першого множника, і бачить, скільки їх входить до складу добутку. Важливо, що добуток має форму прямокутника, число обʼєктів у одній зі сторін якого співпадає з числом обʼєктів у відомому множнику. Отже, користуючись досвідом, який здобула дитина, виконуючи минулу вправу, учень має виконати зворотну: порахувати, скільки обʼєктів знаходиться в іншій стороні прямокутника, який утворюють обʼєкти добутку. Це число і є другим множником. Щоб його поставити у порожню клітинку, треба відповідну кількість разів натиснути на зображення цього обʼєкта, який знаходиться під прикладом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.6
Пропущене число за малюнком
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування