Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

При підрахунку грошей, особливо спочатку, коли учень ще не надто впевнено вміє працювати з ними, особливу увагу слід приділяти копійкам. Вони набагато більш подібні між собою, якщо порівнювати з купюрами, котрі відрізняються за кольором, розміром, портретами й іншими малюнками. У ході виконання цього завдання дитина навчиться краще, більш впевнено працювати з копійками, знаходити суму, яку треба перевести у конкретну кількість гривень. На екрані перед учнем міститься ряд монет різного номіналу. Учень має уважно вивчити їх та відразу порахувати, яку суму грошей вони вже становлять. Під цим зображенням є ще дві групи копійок. Важливо, що працювати учень буде саме з кількома монетами відразу, без можливості вибрати одну-єдину певної вартості. Під початковою сумою копійок є дві такі групи монет. У завданні, формулювання якого знаходиться зверху, вказано, яка кінцева сума має вийти в результаті. Учень обирає з-поміж груп внизу ту, яка при додаванні до початкової дає якраз рівно потрібну суму. Важливо, що у завданні ця сума подається вже в гривнях, тож учню слід памʼятати, що одна гривня – це сотня копійок. Коли учень зробить свій вибір, то пройде на наступний етап до нового подібного завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.12
Рахуємо копійки
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування