Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для кращого усвідомлення особливостей дії множення доцільно проводити паралелі з додаванням для порівняння деяких особливостей обох математичних процесів. Так само, як різні пари доданків можуть давати в результаті одну й ту саму суму, так і різні парі множників теж можуть давати однаковий добуток. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться в цьому. На екрані перед учнем міститься математичний вираз з дією множення. Під ним є кілька інших прикладів. Учень вирішує верхній, а після цього знаходить з-поміж нижніх той, який дає такий самий добуток. Коли учень обирає його, то проходить на наступний етап, де будуть вже інші приклади. Таким чином на кожному рівні дитина виконує дію множення кілька разів: спочатку для того, щоб дізнатись добуток для прикладу-орієнтира, що знаходиться зверху, а потім для знаходження такого ж добутку треба перемножити й усі інші пари чисел. Проте, якщо учень вже досить добре знає таблицю множення, він може впізнати потрібний варіант і просто по памʼяті, не виконуючи окремо множення для кожного прикладу. Скажімо, множення «3» та «6» дає в результаті «18». Учень бачить всі інші приклади, і в одному з них множником виступає двійка. Він згадує, що «18» є у таблиці множення на «2», якщо другим множником є «9». Цей варіант і має обрати дитина.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.10
Рівні за значенням приклади на множення до 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування