Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ще одна властивість множення, з якою дитина вже ознайомилась, а тепер опрацює її на практиці,  —  це розподільний закон. Згідно з ним великий множник можна представити не тільки як одне велике число, а й як суму менших чисел, на кожне з яких треба буде помножити числовий множник окремо. Кожен рівень цієї вправи є своєрідною ілюстрацією даного правила, з якою також треба буде попрацювати окремо. На екрані перед дитиною міститься зображення відразу кількох числових виразів. перший – звичайний приклад з дією множення. Другий являє перетворення відносно великого множника на суму двох доданків, яку відокремили від меншого множника, забравши їх у круглі дужки. Нарешті в третьому виразі вже немає дужок. Натомість знак плюса обʼєднує дві пари множників: початковий менший множник з перший доданком і той же самий множник з другим доданком. Розподільний закон множення слугує для полегшення множення на великі числа, і у ході виконання цього завдання дитина навчиться його використовувати на майбутнє. Третій з описаних вище виразів є неповним. Там бракує одного або навіть двох компонентів. Учень має перенести у порожні клітинки цифри, вибравши правильні варіанти з-поміж інших, які є під низкою виразів. Коли таким чином дитина доповнить і правильно завершить приклад, то пройде на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.8
Розподільний закон множення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування