Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина вже знається на грошах, виконує найважливіші операції з ними та вміє їх рахувати, залишається тільки додати розуміння правильної роботи з ними. Це суто практичне, побутове вміння, яке необхідне для економії та того, аби учень міг в майбутньому швидше навчитись розумно розпоряджатись своїми власними коштами. Йде мова про те, як знайти найбільш вигідний варіант покупки. У контексті цієї вправи йдеться про вибір найбільш оптимального варіанта співвідношення категорій «ціна» та «вартість». На екрані перед дитиною міститься зображення двох предметів. Учень розуміє, що ці малюнки – символічне позначення двох груп предметів. Вони підписані. Наприклад, якщо це яблука, то описується, скільки коштує один кілограм яблук, а також – скільки учень може купити кілограмів. У завданні, формулювання якого дитина бачить над малюнками, вказано, яка сума є в учня на руках, тобто якою він може розпоряджатись саме для того, щоб купити ці самі яблука. Учень аналізує ціну на кожен сорт і розуміє, що, маючи скажімо пʼятдесят гривень, він зможе купити тільки два кілограми по «25» за кожний, але цілих три – якщо інший сорт коштує по «15» гривень за кілограм. Вибравши більш вигідний варіант, дитина проходить на наступний етап, де теж доведеться застосувати навички множення, щоб вибрати кращу, більш вигідну покупку з точки зору кількості при обмеженому бюджеті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.10
Що вигідніше купити?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування