Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Числа будуються з цифр. Кожна відіграє свою певну роль не тільки завдяки індивідуальному значенню і величині, тобто місцю на числовій прямій, а й завдяки своєму положенню в самому числі, тобто тому, якому розряду цифра належить цього конкретного разу. Відтак і величина числа залежить від того, на якому місці відносно всіх інших знаходиться певна цифра. Наприклад, якщо йде мова про два трицифрові числа, то під час порівняння більшим з них є те, в якому цифра, котра відповідає за розряд сотень, більша. А от на інші цифри можна не звертати увагу. Наприклад, якщо порівняти «587» та «499», то перше число буде більшим, хай навіть цифри у другому здебільшого (окрім тієї, яка, власне, і відповідає за розряд сотень) більші, ніж в першому. У цьому завданні дитина буде складати найбільші або найменші числа. На екрані перед дитиною на кожному етапі знаходиться набір цифр. У завданні вказано, яке саме число треба з них скласти – найбільше з можливих чи найменше. Учень читає завдання, після чого змінює порядок цифр саме таким чином, як це потрібно. І якщо треба скласти найбільше число, то найбільша цифра має бути на розряді сотень, а наступна по величині – на розряді десятків. Менша цифра відповідатиме за одиниці. Якщо ж треба скласти найменше число, то будувати його треба за зворотною схемою. Після цього дитина проходить на наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Х.2
Склади найбільше/найменше число
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування