Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Чим впевненіше дитина множить, тим краще орієнтується у прикладах, що містять цю дію. Це означає, що учень може сортувати математичні вирази за добутком, який вони дають. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем на кожному етапі новий набір прикладів, які містять дію множення. Також є дві зони (які зображені в вигляді, наприклад, двох коробок чи ящиків). У завданні, яке сформульовано над прикладами, названо число, котре є орієнтиром для сортування: в одну коробку треба перекласти всі приклади, які дають в результаті числа, що менші за названу в завданні цифру, а в іншу – ті, що більші. Наприклад, у завданні названо цифру «30». Учень вже знає, що дві перемножені між собою трійки не дають в добутку такого великого числа. Таким чином учень переносить цей вираз до коробки, де треба «скласти» приклади, чий результат менший тридцяти. При цьому не обовʼязково навіть точно пригадувати, який результат цього прикладу, адже важливо саме орієнтуватись у числах. Коли учень, користуючись цією цифрою у завданні, розсортовує всі наявні приклади цього рівня вправи, починається наступний, де буде інше число у завданні та нові математичні вирази з дією множення. Ця вправа покращує памʼять та закріплює знання таблиці множення, яке переходить на асоціативний рівень

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.3
Сортування прикладів на множення 2,3,4,5,10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування