Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як учень вже вивчить таблицю множення і у певній кількості виконає прості приклади, які їй присвячені, необхідно закріпити отримані знання за допомогою вправ, що подають інформацію в дещо іншому форматі. Це допомагає розвинути гнучкість мислення і закріпити отримані навички, навчитись користуватись ними більш вільно. У ході виконання цього завдання дитина навчиться краще орієнтуватись у прикладах з множенням чисел «6», «7», «8» та «9». Вони більші за попередні цифри, а відтак дають більший добуток і запамʼятати таблицю множення з ними важче. Але у ході виконання цього завдання дитині не обовʼязково знаходити відповідь для кожного прикладу. Натомість у формулюванні вправи назване число, яке виступає в ролі орієнтира для сортування. Серед кількох математичних прикладів (інших для кожного наступного етапу завдання) є ті, чий добуток більший від цієї названої у завданні цифри, а є ті, чий добуток менший. Учень має розсортувати приклади за цією ознакою, перемістивши їх у відповідні таблички. Дитина може по черзі виконувати кожен приклад, але це не обовʼязково. Достатньо буде, якщо вона просто згадає, що, скажімо, добуток при множенні «6» і «7» менший від «45», а від множення двох сімок – більший. Коли учень закінчить з сортуванням всіх наявних на цьому рівні прикладів, то пройде на наступний, де також буде й інші числі-орієнтири у завданні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.6
Сортування прикладів на множення 6,7,8,9
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування