Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Як вже відомо дитині, не всі числа діляться на «2» чи «3». Власне, це можна сказати про всі числа: список тих, які є кратними до тої чи іншої цифри, може включати в себе лише деякі числа. У ході виконання цього завдання учень переконається в тому, що, хоча дійсно не кожне число підходить на роль діленого для того чи іншого дільника, це обмеження тільки підкреслює різноманіття варіантів. Адже на «2» діляться всі парні числа: і «4», і «560», і «782». На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься кілька чисел. Вони зображуються на різних обʼєктах, наявність яких слугує для збільшення зацікавленості дитини у виконанні вправи. Під цими обʼєктами та розміщеними на них цифрами є кілька чисел. Серед них треба знайти одну, яка підходить в якості дільника для всіх названих вище чисел. Це означає, що кожне з цих чисел треба спробувати в ролі дільника. Якщо хоча б для одного з ділених воно не підходить, значить і виділяти його не можна. Залишається знайти одне-єдине число, яке підходить для всіх чисел. Коли учень це зробить і виділить його, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати дії аналогічного характеру, тільки числа, як на обʼєктах, так і ті, що претендуватимуть на роль спільного дільника, будуть нові.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.2
Спільний дільник
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування