Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина вже опрацювала таблицю множення, отримані знання треба закріпити. Краще за все це робити, починаючи працювати з множниками «2», «3», «4», «5» і «10». Множення на одиницю не змінює інший множник, тому у цій вправі дана цифра не використовується. А множення на «10» дуже легке, тому у ході виконання цього завдання дитина буде працювати не тільки з першими чотирма множниками, а й з цією цифрою. На екрані перед учнем міститься зображення кількох обʼєктів, на які було нанесено числа. Це різні цифри, інколи відносно невеликі, іноді – більші, і вони, як може здатись на перший погляд, не повʼязані між собою. У завданні, яке сформульовано над цими числами, вказано множник. Учень має з-поміж предметів, які зображено на екрані, вибрати ті, числа на яких є результатом роботи з цим множником. Наприклад, коли учень опрацьовував тему множення на «2», він дізнався, що при множенні на це число добуток завжди буде парним. Відтак, якщо у цьому завданні треба вибрати числа, котрі були результатом множення на «2», значить і вибирати треба тільки парні. Коли учень перемістить ці обʼєкти у потрібну зону на екрані (наприклад, переклавши яблука з правильними цифрами в кошик), то пройде на наступний етап, де у завданні буде вже інше число, і учню треба буде згадувати, які цифри є добутком при множенні на нього.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.1
Таблиця множення 2,3,4,5,10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування