Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Попри описані у відповідних завданнях хитрощі, які полегшують дитині виконання множення з числами «6», «7», «8» та «9», правда полягає у тому, що працювати з ними все рівно важче, ніж з меншими множниками. І справа тут не тільки в навантаженні на памʼять, а й у тому, що добуток від множення більших чисел значно більший, ніж у випадку з меншими множниками. У ході виконання цього завдання додаткова увага приділяється саме множенню з «6», «7», «8» та «9». На екрані перед учнем міститься набір обʼєктів, і на кожному зображено своє число. У завданні називається цифра (одна з перелічених вище, нова для кожного наступного етапу вправи), і дитина шукає ті предмети, які є результатом множення названого у завданні числа з іншою цифро. Наприклад, якщо у завданні називається число «7», то учень пригадує, які добутки з таблиці множення є результатом використанні сімки в якості одного з множників: власне, сама «7», а далі «14», «21», «28» тощо. Предмети, на яких зображено ці числа, треба відокремити від інших, перемістивши їх у кошик. Коли учень знайде всі числа, які повʼязані з цифрою із завдання, то пройде на наступний етап. Там треба буде виконати аналогічні дії, але орієнтиром для сортування буде вже інше число.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.4
Таблиця множення 6,7,8,9
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування