Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень, виконуючи одну з минулих вправ, познайомився з властивістю множення, яка називається розподільною. Згідно з нею множник можна застосувати до всіх елементів відокремленого у круглі дужки виразу. Тобто замість того, щоб множити число на суму або різницю двох чи більше чисел, можна окремо помножити це число на кожне з них, після чого вже з числами, котрі є результатом цього множення, виконувати ті чи інші операції: додавати, віднімати тощо. У ході виконання цього завдання дитина не просто ознайомиться більш близько з цією властивістю множення, а й навчиться працювати з нею на практиці. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз, що містить ілюстрацію до цього правила: два приклади, між якими знаходиться знак рівності. Перший – класичний приклад з дією множення на вираз, забраний в круглі дужки. Другий є його своєрідним розшифруванням: кожен з елементів виразу з дужок множиться на це число окремо, а знаки між цими парами цифр зберігаються. Якщо, скажімо, у дужках була дія додавання, то між парами множників буде сам знак «плюс». Розшифрований вираз є неповним – у ньому бракує певного числа. Дитина вивчає складники повного прикладу по іншу сторону знаку рівності, після чого вписує до розшифрованого ту цифру, якої там бракує. Далі починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, хоча приклад буде зовсім інший.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.7
Рівність виразів
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування