Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Множення може бути цікавим та захоплюючим, особливо коли дитина вже досить добре оволоділа цією темою, щоб вирішувати великі числові приклади з кількома діями. Саме цьому й присвячено дану вправу. На кожному етапі завдання перед учнем міститься кілька прикладів. Вони можуть містити різні дії, мати різну послідовність. Наприклад, в одному першим множником виступає окремий вираз з додаванням двох чисел, забраний в дужки, а у іншому прикладі число, яке є в першому множиться, скажімо, на «10». Результати цих двох прикладів треба додати або перемножити між собою. Учень ніби мандрує по цих прикладах, обирає дію, яку треба виконати першою (це та, що є у дужках), а після цього виконує дію множення і додавання. Складність вправи саме у багатоскладовості кожного прикладу і у тому, що учень має тримати в памʼяті велику кількість чисел. Проте в цей же час саме складність і стимулює цікавість. Коли дитина знаходить результат кожного з прикладів, то залишається тільки виконати останню дію між ними і обрати правильну відповідь з-поміж кількох варіантів. Наявність цих варіантів є головною підказкою і певною мірою служить орієнтиром, адже учень, якщо його варіант не співпадає  жодним з названих, розуміє, що допустив помилку і аналізує власні дії, шукаючи, де саме схибив.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.14
Цікаве множення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування