Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для вивчення теми ділення і практичного її опрацювання необхідно перш за все розуміння цього розділу. Дати це розуміння може кілька способів візуального зображення прикладів, зокрема у ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з графічним уявленням про ділення. На екрані перед учнем міститься горизонтальний графік, який зображує числову пряму. Загальне число ділень – це ділене, тобто початкове число. Учень може бачити криву, яка дугою «мандрує» з однієї точки на прямій до іншої, тобто з однієї цифри на іншу з певною періодичністю. Число, яке міститься у кожній такій дузі, є дільником. Кількість «кроків», які проходить крива – це частка. Таким чином учень вивчає графік і розуміє, як частини прикладу з діленням співвідносяться між собою, як вони повʼязані та що означають одне для одного. Під графіком є математичний приклад, де вже вказані ділене та дільник. Дитина знаходить відповідні числа на графіку, розуміє їхню роль та вводить у порожню клітинку після знаку рівності останнє число – тобто частку. Цим учень вирішує приклад та проходить на наступний етап, де виконує аналогічні дії з новим графіком та новим прикладом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.2
Уявлення про ділення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування