Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли учень вже навчився обчислювати площу геометричної фігури (принаймні чотирикутників), та вже знає, як використати це вміння на практиці, наприклад, для вибору з-поміж кількох подібних фігур саме тої, яку треба за її площею, залишається тільки продовжити урізноманітнювати способи використання знання площі. У ході виконання цього завдання дитина буде відновлювати геометричну фігуру, знаючи тільки її площу. Як відомо дитині, площа чотирикутника – це перемножені дві перпендикулярні її сторони. Це означає, що у випадку, коли площа дорівнює, скажімо, восьми квадратним одиницям, число «8» варто розглядати як добуток. Учень, щоб побудувати фігуру з цією площею, має згадати, які множники дають цей добуток, наприклад, двійка і четвірка. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи міститься поле з квадратами, на якому і треба будувати цю фігуру. Учень натискає на певне число квадратиків, які за його обчисленням мають складати сторони чотирикутника, так, щоб вони утворювали геометричну фігуру. Наприклад, два ряди, кожен з яких складається з чотирьох квадратиків. В результаті вертикальна сторона має дві одиниці, а горизонтальна – чотири. Коли учень таким чином будує фігури з потрібною площею, то проходить на наступний етап, до нового аналогічного завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.17
Відновлення фігури за площею
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування