Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже має певний досвід роботи зі стовпчастими графіками. Такий формат подачі інформації досить зручний, адже дозволяє більш наглядно проілюструвати наявність певного числа обʼєктів, а крім того – порівняти кілька груп предметів не просто за допомогою чисел, а через візуальні образи. Адже кожен стовпчик – це вираження кількості предметів, відтак для того, щоб дізнатись, яких обʼєктів більше, достатньо просто знайти найвищий стовпчик. У ході виконання цього завдання дитина буде відтворювати графіки. Кожна колонка виражає кількість певних предметів. Кілька з них вже є готовими. Їх легко відрізнити, адже відповідні стовпчики виконані насиченим кольором. У завданні називаються ті обʼєкти,число яких треба перенести на графік. Учень знаходить стовпчики, які належать цим предметам, після чого залишається тільки знайти на графіку відповідні цифри (вказані у завданні) і позначити їх. Коли учень на висоті, яка відповідає тій чи іншій цифрі, позначає лінію графіка, то стовпчик стає більш насиченого кольору. Коли учень таким чином доповнить графік до кінця, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим графіком, новими обʼєктами та числами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.2
Відтворення стовпчастих графіків
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування