Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже знає, як відбувається множення та для чого ця дія використовується – для швидкого знаходження загальної кількості обʼєктів. У ході виконання цього завдання він навчиться більш впевнено співзіставляти графічне зображення з цифровим виразом, правильно знаходячи на малюнку множники. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення групи предметів. Під ними є математичний приклад, де є один з множників. Учень аналізує картинку та бачить, як саме було знайдено цей множник. Аналогічним чином він знаходить інший. Наприклад, на екрані шість квітів: у вертикальному ряду їх три, а у горизонтальному дві. Отже, якщо один з множників, – це двійка, значить у порожній клітинці на місці другого має бути цифра «3». Після цього залишається тільки перемножити ці числа, щоб пройти на наступний етап завдання до нового малюнка та нового прикладу. Завдяки цій вправі множення набуває більшої наглядності. Учень розуміє, як саме визначаються множники та повторює таблицю множення. Важливо, що числа, які є на кожному наступному рівні, не повʼязані між собою. Якщо на минулому етапі треба було, скажімо, помножити пʼятірку з сімкою, то на наступному – двійку з девʼяткою. Таким чином учню доведеться докласти більших зусиль, що корисно для закріплення навички множення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.1
Відтворюємо приклад за малюнком
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування