Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Пошуки невідомого елементу математичного виразу, який містить дію віднімання, здійснити важче, ніж аналогічні дії у випадку з додаванням. Справа в тому, що доданки рівнозначні, а відтак спосіб знаходження будь-якого з них однаковий: просто від суми треба відняти відомий доданок. У випадку з відніманням все складніше через відмінності у ролях, які є у чисел. Зменшуване є найбільшим і обовʼязково першим числом, від якого віднімають. Відтак для того, щоб його знайти, треба до різниці додати відʼємник. Таким чином зменшуване – початкове число, тому для його пошуку й треба скласти те, скільки відняли, з тим, що залишилось. А от для пошуку відʼємника треба від зменшуваного відняти різницю. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься шукати невідомі елементи математичного прикладу з відніманням. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи міститься новий такий приклад, щоправда завжди числа будуть трицифровими. Учень аналізує математичний вираз та розуміє, чого саме бракує у цьому конкретному випадку, а відтак – і що треба робити. Залишається тільки виконати одну з названих вище дій. У порожню клітинку, яка є на місці пропущеного елементу прикладу, треба вписати число, яке вийшло у результаті. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.4
Вписуємо пропущене число
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування