Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Графіки досить різноманітні і дають можливість працювати з ними по-різному, в залежності від безпосередньої мети. Наприклад, порівнювати показники графіків, які працюють з одними й тими самими величинами, але в різних ситуаціях. У ході виконання цього завдання дитина робитиме саме це. На екрані перед учнем знаходиться два графіки. Вони однакові з точки зору форми: вимірюються одні й ті самі обʼєкти, а шкали і форма однакова. Неоднаковим є результат виміру. Якщо на одному графіку дитина чітко бачить, що кількість мʼячів, скажімо дорівнює 8, то на іншому тих же мʼячів вже 15. У завданні, формулювання якого знаходиться над парою графіків, чітко вказано, скільки та яких обʼєктів на графіку має бути. Учень співвідносить ці дані з тим, що подається у графіку та порівнює, який з них дійсно підходить під умови, які сформульовано на цьому етапі. Далі залишається тільки обрати правильний графік, після чого дитина пройде на наступний етап, до нової пари графіків з іншими даними. Ця вправа не тільки тренує вміння аналізувати та порівнювати надану в цьому форматі інформацію, а й дозволяє краще зрозуміти особливості графіків, які можуть мати однакову форму, вимірювати кількість тих самих предметів, але мати різні результати.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.9
Вибір графіка
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування