Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже звикла знаходити один з елементів математичного виразу. Коли учень вивчав тему множення, треба було знаходити один з множників, коли дитина вивчала тему віднімання – зменшуване або відʼємник тощо. Завдяки цим завданням учень вчився не тільки знаходити результат певної математичної дії, а й краще розуміти її. У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати математичний приклад, де не вистачає одного з елементів, при тому, що результат виразу є відомим. Але цього разу учень буде робити це для виразів, які містять не одну, а дві і більше різні дії. На екрані перед дитиною міститься такий приклад – новий для кожного наступного етапу завдання. Пропущеним елементом є не цифра, а математичний знак, тож завдання дитини полягає у тому, щоб доповнити приклад потрібною дією. Спочатку, щоб правильно знайти результат описаних дій, дитина має зрозуміти, яка послідовність цих дій. Якщо нема круглих дужок, то множення або ділення виконується до додавання та віднімання. Дитина співзіставляє числа, які приймають участь у дії, з числом, котре є їхнім результатом. Першу підказку учню має дати проста логіка. Наприклад, якщо всі елементи числа – одноцифрові числа, і між першою парою є знак плюса, а результатом є трицифрове число, то, вочевидь, всі дії мають бути на збільшення, а для того, щоб три одноцифрові числа стали трицифровим, потрібна дія множення. Коли дитина робить свій вибір і переміщує у порожню клітинку у прикладі математичний знак, що одначає ту чи іншу дію, то проходить на наступний етап завдання, до нового аналогічного виразу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.11
Якої дії не вистачає?
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися