Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Формат задачок є традиційним для вивчення будь-якої теми з математики. Його переваги полягають у тому, що, з одного боку, задачка розповідає певну історію, яка є цікавою для дитини, а з іншого – у цій історії зашифровано математичний приклад, який має нетипову форму подання інформації. За допомогою такої форми учень не тільки переконується у тому, що математичні знання корисні у використанні в повсякденному житті, а й мусить вийти за рамки звичних прикладів, де математичні символи спрощують подання інформації. На кожному етапі завдання перед учнем міститься одна така задачка. В ній розповідається історія, сюжет якої містить цифри та підштовхує дитину до використання навичок ділення. Є загальне число обʼєктів, яке розділили на певну кількість частин. Учень має дізнатись, скільки обʼєктів у кожній з них, якщо відомо, що всі ці частини – рівні між собою. У різних сюжетних декораціях такий опис дії ділення є загальним для математичних задачок з цієї теми. Учень має подумки перекласти її сюжет у форму прикладу, взявши більше число на роль діленого, а менше – на роль дільника. Під задачкою є кілька варіантів відповідей. Учень, знову ж таки подумки, виконує дію ділення, після чого обирає правильну відповідь з-поміж кількох наявних. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, до нової задачки.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.4
Задачі на ділення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування