Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особливість математичних задачок полягає у тому, що з їхньою допомогою можна ситуативно описати практично будь-який приклад. Досить цікавим у цьому плані є випадок з множенням кількох чисел. Якщо додавання трьох і більше доданків описується просто як складання разом різних груп предметів, то множення описується інакше. Наприклад, описується кімната, де є певна кількість столів. На кожному – однакове число ваз, і у кожній – певна кількість квітів. Таким чином для того, щоб дізнатись загальну кількість квітів, треба перемножити їхнє число на кількість ваз і столів. У ході виконання цього завдання дитина на кожному етапі стикатиметься з новою подібною задачкою. На екрані перед дитиною міститься текст з її умовами та набір ілюстрацій, котрі супроводжують кожну задачку і також змінюються на всіх етапах. Учень знаходить числа, що відіграють роль множників, після чого йому залишається просто перемножити їх, шукаючи добуток. Важливо, що, виконуючи це завдання, дитина не буде шукати еквівалент задачки, який має форму прикладу. Всі обчислення дитина має виконати у голові, тримаючи в памʼяті добуток після множення першої пари чисел, з яким треба множити третє число. Проте під задачкою є кілька варіантів чисел. Учень знаходить правильний та вибирає його, після цього дитина проходить на наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.12
Задачі на множення більше 3 чисел
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування