Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У вивченні такої специфічної теми як множення не має бути надмірної поспішності. У ході виконання цього завдання дитина знову буде використовувати ілюстрації як головний спосіб вираження цієї дії, але вже в дещо іншій формі, ніж у минулих вправах. На кожному етапі завдання перед учнем містяться дві групи малюнків. В першій зображується певна кількість предметів, а в другій – обʼєкти, де ці предмети можна знайти. Наприклад, у першій групі вісім яблук, а у другій – пʼять яблунь. Оскільки між ними знаходиться знак множення, це означає, що на кожному з пʼяти цих дерев саме така кількість плодів. Що на першому, що на останньому – по пʼять яблук. Відповідно загальну кількість плодів можна дізнатись саме шляхом множення. Під малюнком міститься «контур» прикладу. Дві порожні клітинки відведено для множників. Після знаку рівності є вже відомий добуток. Шукати його не треба, і кількість плодів вже відома. Все, що треба зробити учню, так це просто порахувати кількість елементів у кожній з груп, а після цього – записати відповідні числа у порожні клітинки. Після цього учень проходить на наступний етап, до нових ілюстрацій, котрі будуть в іншій кількості. Головна робота відбувається після того, як учень впише ці цифри. Дитина має зрозуміти звʼязок числової формули та малюнка, затямити саму суть процесу множення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.3
Запис приклада за малюнком
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування