Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Щоб дійсно зрозуміти процес ділення, необхідно використати мову образів та ілюстрації. Саме перекладом з цієї мови на мову цифр і займеться учень у ході виконання даної вправи, закріплюючи розуміння ділення та виконуючи його. На екрані перед учнем міститься малюнок кількох персонажів, кожен з яких має певну кількість предметів. Наприклад, троє їжачків, і у кожного є по пʼять грибочків. Дуже важливо, щоб дитина звернула увагу: у персонажів рівна кількість обʼєктів. Під цим малюнком міститься каркас прикладу з дією ділення. На місці всіх його складників порожні клітинки, проте є арифметичний знак ділення і знак рівності. Учню залишається порахувати число предметів та розставити їх у правильних позиціях. Зробити це треба наступним чином. Загальна кількість предметів – це ділене, найбільше число, яке, власне, і ділять. Кількість персонажів, котрі ділять між собою на рівні частини ці предмети, є дільником. А кількість обʼєктів, яка дісталась кожному з них, виступає в якості частки. Коли учень вводить відповідні цифри у порожні клітинки, то проходить на наступний етап, де будуть не тільки нові малюнки, а інша кількість цих самих малюнків. Завдяки цій вправі учень бачить, як ситуативно описати ділення: як розподілення загальної кількості обʼєктів між учасниками цього процесу порівну.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.4
Записуємо приклади за малюнками
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування