Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Для успішної роботи з дробами необхідно, перш за все, хороше розуміння цієї теми. Якщо у попередньому завданні дитина тренувалась знаходити дріб за малюнком, який би йому відповідав, то цього разу дитина робитиме дещо протилежне, а саме – знаходити малюнок, який ілюструє конкретний дріб. На екрані на кожному етапі завдання перед учнем міститься кілька малюнків. Зображено кола, які розділені на рівні частинки. Важливо, що частинок у кожному колі різна кількість, а також різне число у них зафарбовано іншим кольором. Учень вже знає, що ці кола – спроба проілюструвати дроби, де одне таке коло – це одиниця, його сегменти – знаменник, а пофарбовані деякі частинки – чисельник. Учень аналізує кожен з малюнків і знаходить той єдиний, який підходить як ілюстрація до дробу, котрий знаходиться під ними. Як вже знає дитина, відповідний малюнок є таким, що містить загальне число сегментів (як білого, так і іншого кольору) рівне знаменнику, а зафарбовані його сегменти мають відповідати кількості, яку виражає цифра у чисельнику. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап цього завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, проте малюнки, як і дріб, будуть вже інші.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.5
Знаходження малюнка за його дробом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування