Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема дробів є для дитини досить складною. Саме тому особливу увагу треба приділити розумінню складових частин – знаменника і чисельника. Виконуючи попередні вправи учень познайомився з ними обома, а у ході виконання цього завдання дитина обʼєднає ці знання у щось цілісне та єдине. У ході виконання вправи учень буде й далі опрацьовувати фігури, які представляють одиницю. Ці фігури діляться на рівні частинки. Їхня загальна кількість – це знаменник. Деякі з сегментів (або з інших за формою частинок – все залежить від форми фігури) мають інший колір. Це означає, що їх виділили окремо, вони є чисельником. Чисельник – це частина знаменника, а не окрема частина одиниці. Учень вже це знає, і тепер буде на практиці опрацьовувати дану тему, по черзі знаходячи то чисельник, то знаменник у різних дробах. Формат роботи знайомий учню за попередніми прикладами. На екрані на кожному етапі дитина бачить нову фігуру, поділену на частинки. Також є дріб. Учень дивиться на нього і бачить, що в ньому є – чисельник і знаменник. Натомість іншого елемента нема, на його місці порожня клітинка. Підрахувавши кількість потрібних елементів, дитина (цього разу вже не маючи варіантів відповіді) вже сама вводить потрібну цифру, завершуючи дріб. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.3
Знаменник і чисельник дробу
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування