Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина на практиці буде опрацьовувати властивості множення, які вона вивчила та повторила раніше у минулих вправах. Це завдання має формат зрівняння двох математичних виразів з дією множення. На кожному етапі вправи перед учнем є пара багатоскладових прикладів, які містять дію множення. Кожен приклад містить досить велику кількість елементів. Наявними є вирази в круглих дужках, а також множники, які приєднуються до них з обох боків. Тим не менш один з виразів є неповним – замість пропущеного елемента порожня клітинка. Знайти його можна двома способами: довгим і коротким. Довгий спосіб включає в себе вирішення повного прикладу, після чого добуток використовується звичайним методом: на нього ділять послідовно інші множники в тому порядку, який підійде для знаходження невідомого. Проте завдяки рівноправності множників вирішити цю задачу можна іншим способом, набагато простіше та коротше. Справа в тому, що обидва приклади по різних сторонах від знака рівності містять однакові числа, просто в різній послідовності. Проте завдяки рівнозначності множників послідовність не має особливого значення. Учень має просто знайти з-поміж цифр, які представлені під парою виразів, ту, яка є в одному з двох прикладів, і якої нема в іншому. Це число і треба поставити у порожню клітинку, після чого перейти на наступний етап, до нової пари виразів з дією множення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.6
Зрівняти приклади на множення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування