Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Можливості характеристики предметів при використанні прикметників фактично неосяжні. Але серед способів визначення певних рис об’єктів слід виділити одну, яка є дуже важливою для безпеки дитини. Йде мова про прикметники «безпечний» та «небезпечний». Ці терміни використовуються для позначення предметів, що несуть потенційну і реальну загрозу. Учню слід навчитись вірно користуватись цими словами, визначаючи для себе, які саме об’єкти оточуючого світу можуть нести загрозу. Дана вправа й присвячена тренуванню цього вміння. На екрані перед дитиною малюнок. На ньому зображено іншу дитину (персонажа: хлопчина чи дівчинку – в залежності від етапу вправи), яка тримає два предмети, по одному у кожній руці. Один з них є безпечним,але другий – ні. Це може бути щось гостре, наприклад, ніж, пилка чи інший інструмент. Також на екрані зображено полицю. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб взяти з рук персонажа небезпечний предмет та покласти його на цю поличку. Коли учень це робить, він ніби захищає зображеного персонажа, тому цей урок добре запам’ятається завдяки наявності такого героя.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.9
Безпечні/небезпечні речі
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування