Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина познайомиться з наявністю у слова форм однини та множини та потренується в роботі з цими формами. На екрані перед учнем міститься речення. Воно передає закінчену думку, але саме по собі залишається неповним – пропущено слово, яке може мати форму як множини, так і однини. Власне, обидві ці форми і представлені в якості варіантів під реченням. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб обрати, яку саме з двох форм обрати. Єдиний вірний критерій – це, звісно, сенс речення. Якщо у ньому, скажімо, говориться про кілька предметів, то треба вибирати слово у множині, а якщо про один – то в однині. Також підказкою для дитини буде наявність у реченні додаткових слів, що узгоджуються з тим, яке треба поставити на місце. Наприклад, прикметники також мають обидві форми. Отже, орієнтуючись на них (або на числівники чи інші допоміжні слова) та на сенс повідомлення, учень і робить свій вибір. Після цього починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, але речення, як і слова для вибору, будуть вже інші. При цьому подані варіанти на будь-якому з рівнів тотожні лексично, отже саме число залишається єдиним критерієм відбору.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.5
Доповнюємо речення про однину/множину
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування