Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Назва предмета – це певне слово, але якщо у процесі мовлення воно сприймається як цілісна структура, то, розглядаючи його уважніше, можна знайти й окремі його елементи – літери, з яких це слово будується. Правильний порядок літер й визначає слово та його значення. У ході виконання цієї вправи дитина вчитиметься знаходити частини цього буквеного набору. На екрані учень бачить перед собою зображення предмета і його назву, записану різнокольоровими літерами під цим малюнком. Але це слово не є повним, адже у ньому пропущеною є як мінімум одна буква. Тим не менш її порожні сірі контури дитина бачить, а головне – бачить і предмет, назву якого знає. Під малюнком і неповним словом є кілька літер, одна з яких підходить на пропущене місце як за контуром, так і за значенням. Дитина має визначити правильну літеру, після чого перемістити її, куди потрібно. Коли учень це робить, то проходить далі, на наступний етап, де має виконати аналогічну дію, але вже з новим словом, іншими літерами та новим набором літер для вибору одного правильно варіанта для доповнення слова і його завершення. І навіть якщо дитина помилиться, то все одно пройде на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.4
Доповнюємо слово
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування