Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Жива природа – чи не найулюбленіша тема для вивчення у будь-якої дитини. Істоти, які населяються ліси, луки, річки, викликають у дітях живий інтерес, яким можна скористатись задля того, аби дитина якнайкраще запам’ятала певний урок. Ця вправа використовує образи фауни для того, аби дитина краще вивчила та запам’ятала прикметники, які називають місця життя та ареалу живих істот. На екрані перед дитиною зображено досить цікавий малюнок, на якому в різних його частинах знаходяться різні тваринки. Важливо, що ця ілюстрація зображує і неоднорідне тло: на одній стороні може бути став, а далі починатиметься галявина. Над малюнком є завдання, у якому сформульовано, яку саме тваринку треба відшукати та виділити: лісову, болотяну чи, наприклад, степову. Учень читає завдання, використовує прикметник як орієнтир, шукає на малюнку відповідну зону, а на ній – тваринку, яку і треба виділити. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де будуть не тільки нові тваринки, а й інша територія. Кожна ілюстрація виконана якісно та деталізовано, тож учень не тільки легко впізнає знайомих істот, а й з цікавістю рухатиметься між етапами завдання.    

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.5
Гра "Хто де живе?"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування