Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Здебільшого для того, щоб впізнати предмет, використовуються іменники, які ці об’єкти називають. Але також для цього можуть стати у нагоді й дієслова, котрі називають дії та функції, властиві тільки певним об’єктам. У ході виконання цієї вправи дитина в ігровій формі тренуватиметься підбирати до кожного предмета те дієслово, яке може грати роль слова-характеристики об’єкта. На екрані розташовано у колонку кілька малюнків. Паралельно їм у іншій колонці написані дієслова. Учень аналізує ілюстрації, котрі виповнені у приємному стилі та мають багату деталізацію і симпатичний вигляд, і переміщують дієслова до своїх малюнків так, щоб кожне слово відповідало дії, властивій зображеному об’єкту чи персонажу. Коли дитина знайде таким чином пару кожній зображеній істоті чи предмету, то пройде на наступний етап, де на неї чекатиме нова колонка малюнків та інші дієслова. Це завдання розширює кругозір дитини, допомагає встановити вірні асоціативні зв’язки між предметами та діями, які ними виконуються, а також ця вправа тренує вміння дитини працювати з дієсловами як зі смисловими одиницями.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.3
Гра "Знайди пару"
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування