Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Різні слова української мови можуть відігравати зовсім різні ролі. Є такі, які на письмі передають числа і кількість предметів за допомогою літер, а не цифрами. Такі слова називаються числівниками, і належать вони до самостійних іменних частин мови. Вивчаючи числівники, важливо памʼятати, що вони бувають двох видів: порядкові та кількісні. Це розмежування базується на тому, що числівники можуть як називати певне число саме по собі, так і вказувати на порядок предметів при лічбі. У ході виконання цього завдання дитина буде вчитися впізнавати, коли йде мова про кількісний числівник, а коли – про порядковий. На екрані перед дитиною зображено кількох персонажів. Всі вони належать до однієї професії, і відрізнються одне від одного здебільшого за порядком: перший, другий і третій. Також є певний предмет, який треба передати у вказаній в завданні кількості. Отже, дитина має проаналізувати формулювання завдання і побачити, що числівник, який вказує на те, якому саме персонажу треба щось передати, є порядковим, тоді як цифра, яка передає кількість предметів - кількісним числівником. Зрозумівши це, дитина передає потрібному герою потрібну кількість обʼєктів, після чого переходить до наступного етапу, де виконує аналогічну дію, тільки з іншим завданням, новими персонажами та предметами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.12
Кiлькiснi i порядковi числiвники
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування