Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Можливості слова багатогранні. Зокрема, за допомогою слів можна однаково  правильно описати один і той самий предмет чи явище як однією короткою фразою, так і цілим текстом. Отже, мова здатна як до розширених, так і до компактних конструкцій. Саме вивченню останніх і буде присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною зображено ряд предметів. Всі вони належать до однієї групи предметів за використанням. Тому попри те, що у кожного предмета є своя окрема назва, є й спеціальне слово, яким можна узагальнити їх всі. Наприклад, тарілка, каструля, миска – це все посуд. Дитина аналізує зображені предмети. Під ними міститься набір таких узагальнюючих слів. У цьому наборі є одне, що підходить для кожного з цих зображень. Дитина має обрати саме таке слово, після чого перейде до наступного етапу завдання, де побачить вже інший набір предметів та інший ряд слів, де теж буде одне, що підходить для назви всіх цих обʼєктів. Зображення предметів супроводжується малюнком персонажа, який ними користується, наприклад, у випадку з посудом це буде кухар. І навіть якщо дитина помилиться у своєму виборі на одному з етапів, то це не зупинить її рух між рівнями цієї вправи, просто перед продовженням її виконання дитина спершу побачить правильний варіант.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.3
Називаємо одним словом
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування