Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Навіть одне слово завдяки багатстві можливих відтінків значень може досить повно описувати явище, називати предмет чи дію. Але якщо до нього додається ще одне, і разом вони обʼєднуються у словосполучення, повідомлення виходить більш докладне і повне, тож співрозмовнику простіше зрозуміти, що мав на увазі той, хто цю фразу використав. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться у користі словосполучень. На екрані перед учнем зображено кілька предметів. Кожний підписано. Але один з них підписано фразою, що складається з двох слів, а не одним словом. Дитина аналізує зображене на екрані, після чого має обрати саме той малюнок, для опису якого необхідно було використати два слова , а не одне. Це дуже просте завдання, яке має на меті скоріше звернути увагу учня на доцільність використання розгорнутих фраз у мовленні. Адже інші предмети можна було описати й одним словом, але для вірного словесного зображення останнього обʼєкту дійсно потрібне словосполучення. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де побачить новий ряд предметів з іншими, звісно ж, підписами. Різноманітність цих малюнків і додає завданню цікавості.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.8
Обираємо малюнок з двома словами
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування