Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Українська мова різноманітна не тільки з точки зору лексики, а й з граматичної сторони. Категорія числа, яка виражає кількість названих предметів (не їхнє точне число, а просто те, чи ці предмети у єдиному екземплярі, чи ні), може виражатись кількома способами. Окрім закінчення «и» також може використовуватись і закінчення «і». Воно характерне для слів, які в однині закінчуються на м’який приголосний, але бувають й інші випадки. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з ними. На екрані перед учнем міститься дві ілюстрації. На одній зображено певний предмет у єдиному екземплярі, на другому – два і більше. Обидва малюнки підписані. Слова для цього однакові з точки зору лексики (адже вони називають один і той сам об’єкт), але відрізняються з точки зору граматики – слово, яким підписано малюнок, де предметів два і більше, закінчується на «і», чим і виражається множина. У завданні, яке міститься над ілюстраціями, вказано, який з малюнків треба виділити: той, де предмет один, чи той, де їх більше. Учень аналізує зображення, обов’язково читаючи підписи та запам’ятовуючи, у яких випадках закінчення множини – це «і». Після цього дитина натискає на вірну картинку і проходить на новий етап, на якому на учня чекатиме інша пара ілюстрацій.

 

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.3
Обираємо одне чи багато
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування