Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як учень ознайомився з поняттям числа та навчився відрізняти слова одне від одних саме за цією граматичною категорією, залишається тільки закріпити це вміння на практиці. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься речення. У ньому є слова як у однині, так і у множині. Ці слова супроводжуються малюнками, де їхня кількість представлена більш наглядно. Над реченням є завдання, у якому вказано, яке саме слово треба виділити – те, що у множині, чи те, що у однині. Це і має зробити учень, аби перейти на наступний етап завдання. Коли дитина це робить, то бачить перед собою вже нове речення, де теж будуть слова, що відрізнятимуться за граматичною категорією числа, але завдання буде вже іншим. Якщо раніше треба було знайти слово у множині, то тепер – шукати слово в однині чи навпаки. Отже, переміщуючись між рівнями, дитині варто уважно читати кожне наступне завдання. Учень може також краще запам’ятати, як пишуться слова у різних категоріях числа, та потренується розпізнавати їх. І навіть якщо дитина допустить помилку, то все рівно пройде до наступного етапу, просто спочатку побачить вірний варіант.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.7
Обираємо в реченні об`єкти в однині/множині
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування