Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Слова у словосполученні повʼязані як лексично, так і граматично. Лексична сторона звʼязку виражається у тому, що слова повʼязані за значенням. Наприклад, опис предмету має дійсно правдиво виражати його ознаку та характеризувати наявні сторони. Але також є й граматична сторона цього звʼязку. Існують узгоджені словосполучення, частини якого мають однаковий рід, число та узгоджений відмінок. У ході виконання цього завдання дитина буде обирати предмет за ознакою, керуючись як лексичною, так і граматичною стороною звʼязку слів у словосполученні. На екрані перед учнем є кілька предметів. Всі вони різні за кольором, розміром, формою й інколи навіть за цільовим призначенням. Під цим рядом малюнків є слово, що характеризує тільки один з предметів. До нього й треба наблизити той обʼєкт, що цій характеристиці відповідає. Наприклад, якщо прикметник – це слово «круглий», то обраний обʼєкт має бути саме такої форми. Обрати його легко – серед інших обʼєктів у ряді він такий єдиний. Але додатковою підказкою є те, що слово «круглий» чоловічого роду, отже і назва предмету теж має бути такою. Коли ж дитина виконує це завдання, то проходить на наступний етап вправи, де аналогічну дію доведеться виконувати вже з іншими предметами та словом-ознакою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Обираємо за ознакою
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування